ANDROİD TELEFONLARDA İMEİ DEĞİŞTİRME [ROOTLU]

Merhaba arkadaşlar bugün android rootlu telefonlarda imei numarasini nasıl değistirebileceğimizi anlatacağim





İlk olarak Telefonunuzun rootlu olması gerekiyor. Telefonunuz rootlu değilse rootlamanız gerekmektedir. 

1.ADIM: Google playden DOSYA YÖNETİCİYİ İNDİRİN

Dosya yöneticisine giriyoruz ROOT izni veriyoruz.

2.ADIM: Dosya yöneticisinden telefonun köküne giriyoruz.
3.ADIM: EFS/İMEİ yolunu takip ediyoruz imei1 dosyasını açıyoruz yeni bulduğumuz imei numarası ile değiştirip kaydediyoruz.

4.ADIM: imei1 dosyasına elimizi basılı tutup diğer seçeneklerinden özelliklere tıklıyoruz.
5.ADIM: Burdan izinleri değiştireceğiz.



Aşağıdaki fotoğrafta yuvarlak içine aldığım tüm yeri tikliyoruz ve kaydediyoruz

6.ADIM: Telefonu kapatıp yeniden açıyoruz. Ve Tebrikler imei numaramızı değiştirmeyi başardık

Not: imeiyi değiştirdikten sonra izinleri eski haline getirip telefonu yeniden başlatabilirsiniz. Tavsiye ederim.



Telefonunuz çift hatlı ise Aynı işlemleri imeino2 içinde yapabilirsiniz.

Bu işlemler Samsung j320h Telefonunda başarılı bir şekilde denenmiştir. Farklı modellerde farklılık gösterebilir.


Paylaş:

Benzer Konular

Önceki Konu
Sonraki Yazı »