SAMSUNG A5 STOCK ROM YÜKLEME (RESİMLİ ANLATIM

ADIM 1. Derin bir nefes alın :)
Adım 2.  Her şeyden önce Samsung USB sürücüsünü (bağlı sayfadaki yöntem 1) yükleyin Yüklemeyi başlatmak için sürücülerin .exe dosyasını çift tıklatın. (Bunu zaten yapmışsanız gerekli değildir.)


Adım 3.  Ayrıca, Odin PC yazılımı (en son sürüm) indirin.
Adım 4. Firmware dosyasını şimdi açın. Bunun için 7-zip gibi ücretsiz bir yazılımı kullanabilirsiniz. 7-zip yükleyin, ardından ürün yazılımı dosyasına sağ tıklayın ve 7-zip altında, 'Buradan çıkart' seçeneğini seçin. Şimdi .tar.md5 formatında bir dosya almalısınız . (Bu dosyaların başında yazılmış olan AP, BL, CP veya CSC vb. Ile 4 veya daha fazla dosya elde edebilirsiniz.) Bu dosyayı, cihazda kurulu olacak şekilde Odin'e yükleyeceğiz (aşağıdaki 10. adımda).
Adım 5. Özü Odin dosyasını. Odin exe dosyasını almalısınız (diğer dosyalar gizlenebilir, dolayısıyla görünmeyebilir).


Adım 6. Eğer bağlanmışsa Galaxy A5'inizi PC'den ayırın .
7. Adım içine Boot indir modu :
  • Cihazınızı kapatın. Ekran bittikten 6-7 saniye bekleyin.
  • Uyarı ekranını görene kadar Ses seviyesi azaltma + Ev + Güç düğmesini üç kez basılı tutun.
  • İndirme moduna devam etmek için Sesi Aç düğmesine basın.
Adım 8. Odin exe dosyasını çift ​​tıklayın (adım 5'ten), aşağıda gösterildiği gibi Odin  penceresiniaçın Odin'e dikkat et ve problemleri önlemek için söylediği gibi yap.
Odin-3.10.6
Adım 9. Cihazınızı şimdi USB kablosu kullanarak bağlayın. Odin cihazınızıtanımalıdır . Bu bir zorunluluktur.Tanındığında, göreceksiniz  sol alttaki Günlük kutusunda ve ID: COM altındaki ilk kutuda görünen mesaj da bir hayır gösterecektir. ve arkaplanını maviye çevirin. Aşağıdaki resme bak.
Odin-3.10.6-Added-ileti
  • Eklenene kadar devam edemezsin! Odin'in cihazınızıtanıdığını doğrulayan mesaj  .
  • Eklenmezseniz !! mesajı,sürücüleri yeniden yüklemeniz / yeniden kurmanız ve cihazla birlikte gelen orijinal kabloyu kullanmanız gerekir. Çoğunlukla, sürücüler sorunlardır (yukarıda adım 2'ye bakınız).
  • Bilgisayarınızdaki farklı USB bağlantı noktalarını da deneyebilirsiniz.
Adım 10. Yük firmware dosyasını Odin içine. Odin'deki AP düğmesinetıklayın ve yukarıdan .tar.md5 dosyasını seçin.
Cihazınızdaki ürün yazılımı dosyalarını yükleyin. Bu, firmware .zip dosyasının çıkarılması üzerine, yukarıdaki 4. adımda kaç dosyaya sahip olduğunuza bağlıdır.
Durum 1 : Eğer bir amacımız tek .tar / .tar.md5 dosyasını , sonra Odin yazılımının AP sekmesine bu yükleyin. Sonra bir sonraki adıma geçin.
Dosyayı yüklemek için, AP sekmesine tıklayın, AP metinle başlayan tek bir firmware dosyasını seçin, yüklenmesini bekleyin ve adım 11'e atlayın, bu adımın kalan kısmını göz ardı edin.
Durum 2 : Birden fazla .tar / .tar.md5 dosyanız varsa , AP, CSC, Home_CSC, BL, CP, vb. Öğelerle başlayan dosyalarınız olmalıdır. Bu durumda, dosyaları aşağıdaki gibi seçin. Ürün yazılımı dosyalarını aşağıdaki gibi seçin.
  • BL sekmesine tıklayın ve BL metni ile başlayan dosyayı seçin.
  • AP sekmesine tıklayın ve AP metni ile başlayan dosyayı seçin.
  • CP sekmesine tıklayın ve CP metni ile başlayan dosyayı seçin.
  • [Farklı] CSC sekmesine tıklayın ve HOME_CSC metniyle başlayan dosyayı seçin.HOME_CSC dosyası mevcut değilse, CSC metni ile başlayan dosyayı seçin.
CSC dosyası hakkında:  HOME_CSC dosyasının kullanılması cihazınızı sıfırlamaz ve telefondaki veriler silinmemelidir. Bununla birlikte, normal CSC dosyasını seçtiğimizde ve cihazda CSC'nin CSC dosyasındakinden farklı olmasıyla sonuçlanırsa, telefonunuz otomatik olarak biçimlendirilir. CSC dosyasının yüklenmesini de ihmal etmeyi seçebilirsin, bu da iyi yapabilir. Ancak eğer işe yaramazsa, tüm süreci tekrarlayın ve bu sefer CSC dosyasını seçin.
  • Bilgi: Dosyaları yüklediğinizde, Odin zaman alırsa firmware dosyasının md5'ini kontrol eder.Yani, bu kadar bitene kadar bekleyin ve firmware dosyası yüklenir. Odin bir süre tepki vermezse endişelenmeyin, normaldir. Odin'de ikili büyüklük de ortaya çıkacak.
Odin-3.10.6-Firmware yüklü-sonrası md5-çek
Adım 11. Seçenekler sekmesine tıklayın ve Yeniden bölümlendirmeonay kutusunun seçili olmadığındanemin olun Hiç PIT sekmesini kullanmayın.
Şimdi bir sonraki adımda başlat düğmesine bastığınızda firmware kurulumunun ilerlemesini göstereceğinden, şimdi Log sekmesine geri dönün .
Yeniden bölüm-Kalıntıları-Off
Adım 12. Yukarıda belirtildiği gibi her şeyin yolunda olduğunu doğrulayın.Memnun kaldığınızda , cihazınızdaki yazılımın yanıp sönmesini başlatmak için şimdi Odin'deki Başlatdüğmesine tıklayın .
Kurulum tamamlanana kadar bekleyin, ardından cihazınız otomatik olarak yeniden başlatılır.Odin'den başarılı kurulumla aşağıda gösterildiği gibi PASS  mesajınıalacaksınız  .
Odin-3.10.6-Geçiş-Mesaj-Görünüyor

Paylaş:

Benzer Konular

Önceki Konu
Sonraki Yazı »